مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:052023-06-26حوادث

بازگرداندن 12 هزار متر مربع اراضی تصرف شده آرادان به دولت 


فرمانده انتظامی استان سمنان از همکاری پلیس شهرستان آرادان برای آزادسازی 12 هزار متر مربع از اراضی تصرف شده با دستگاه قضایی خبر داد.

- ایسنا/سمنان فرمانده انتظامی استان سمنان از همکاری پلیس شهرستان آرادان برای آزادسازی 12 هزار متر مربع از اراضی تصرف شده با دستگاه قضایی خبر داد.

سرهنگ جلیل موقوفه یی در جمع خبرنگاران بااعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با ساخت و ساز و تصرف غیر قانونی اراضی ملی و کشاورزی و در پی کسب اخبار متعدد مبنی بر ساخت و ساز غیر مجاز در بخشی هایی از زمین های کشاورزی شهرستان آرادان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات پلیس و بررسی های مقدماتی و پس از هماهنگی های لازم با دستگاه قضایی و اداره جهاد کشاورزی شهرستان دو تیم عملیاتی از انتظامی شهرستان و یگان تکاوری استان برای آزاد سازی اراضی وارد عمل شدند.

موقوفه یی ادامه داد: در اجرای این ماموریت 7 مورد دیوارکشی و ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت 12 هزار متر مربع تخریب و در اختیار اداره جهاد کشاورزی شهرستان قرار گرفت.

وی ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را در حدود 50 میلیارد ریال عنوان کرد و از تشکیل پرونده برای متخلفان و سودجویان در همین ارتباط خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگرداندن 12 هزار متر مربع اراضی تصرف شده آرادان به دولت 

بازگرداندن 12 هزار متر مربع اراضی تصرف شده آرادان به دولت